Ahad, 15 Julai 2012

Timbalan Ketua Pengarang Kumpulan Utusan Malaysia kata pengamal media dibolehkan “memutar” fakta

Rakaman Audio ucapan Timb. Ketua Pengarang Utusan tersebar!!.. pencacai UMNO Kantoi lagi..


Blogger Pro UMNO telah mendakwa bahawa wartawan Malaysiakini yang dihalau keluar dari Konvensyen Media Sosial 1Malaysia semalam telah memutar belitkan fakta ucapan Timbalan Ketua Pengarang Kumpulan Utusan Malaysia.

Laporan tentang wartawan Malaysiakini telah dihalau itu sila baca di ( SINI )

Ini kerana menurut mereka Datuk Mohd Zaini dalam ucapannya memberitahu kepada para peserta, sebarang berita sebenarnya boleh digunakan untuk menimbulkan persepsi.

Kaedah itulah yang digunakan oleh Jentera Propaganda Pakatan Rakyat selama ini sehinggakan blatant-lie atau penipuan terang-terangan.

Bagaimanapun Malaysiakini memutar belitkan kenyataan tersebut kononnya Datuk Mohd Zaini berkata, pengamal media dibolehkan “memutar” fakta untuk membentuk gambaran yang diingini kepada khalayak.

Lihat bagaimana pencacai UMNO ni cuba nak spin..

CyWar Putrajaya

Benarkah wartawan Malaysiakini iaitu Ahmad Fadli Kc telah memutar beli kenyataan Timbalan Ketua Pengarang Kumpulan Utusan Malaysia.

Sila dengar dengan teliti rakaman audio ucapan Datuk Mohd Zaini dalam Konvensyen Media Sosial 1Malaysia semalam di bawah ini..


Bagi aku.. antara laporan dari Malaysiakini dan Utusan tentang politik negara ini.. dibayar upah sekalipun aku tak akan percaya apa yang Utusan tu laporkan...

Kalau laporan Lidah Rasmi UMNO atau Utusan itupun aku tak percaya.. laporan Blog pencacai UMNO pula boleh diibaratkan jauh panggang dari babi.. lagi aku tak percaya..

Info dibekalkan oleh ( Faqar )

Tiada ulasan:

Catat Ulasan