Ahad, 1 Julai 2012

Sultan Johor Atau Kerabatnya? (Part 32,33,34&35)

Sultan Johor Atau Kerabatnya? (Part 32)

OMBAK LINDUU...


Siapakah yang bakal menggantikan Mail sebagai Tengku Mahkota Johor yang baru? Adakah...


Tengku Mahkota Johor
Bakal Sultan aka Ketua Agama Johor? Kah Kah Kah
Benarkah Mail dan Fazura sudah bernikah? Ooooh...pasal tu lah agaknya JAIS tak buat tangkapan khalwat...ermmph.. banyak infomer beri maklumat yang mereka berdua ni suka lepak bersama di Bukit Pelangi dan Rumah Jingga. Lepak atau tinggal serumah? Jeng Jeng Jeng. Mail, ceciter dalam tweet...lu kan suka sangat bertweet (baby dah nak tido da ni...). Kalau klik kat lebai google (tmj tweeter) bersepah citer...adussss..lupakan jer lah hasrat nak jadi sultan.

Rakyat Johor bakal menerima permaisuri dari golongan artis?
Yeaaahhh...permaisuri aku seksi...
Menantu aku cantik..menantu aku cantik (filem musang berjanggut)

(klik)

Fazura....walaupun ni citer lama, sekadar bertanya buat kali terakhir, betul ke dalam video lucah ini bukan anda? Saya minta maaf dari hujung rambut sampai hujung jari kalau saya bertanya kerana isu ini boleh jadi sangat panas kalau perempuan dalam video lucah  adalah anda! Tapi sekiranya Mail sanggup menerima dan mendidik anda menjadi isteri yang baik itu tidak menjadi masalah dan saya akan kagum dengannya. Bagaimana pula perasaan bapa mertua anda berstatus Sultan dan bagaimana pula perasaan rakyat Johor dan Malaysia?





Zura :
Tuhan tolong lembutkan hati dia
Untuk terima ku seadanya
Kerna ku tak sanggup
Kerna ku tak mampu
Hidup tanpa dia di sisi ku

Mail :
Tuhan aku tahu banyak dosa ku
Hanya ingat Kamu kala duka ku
Namun hanya Kamu yang mampu membuka
Pintu hatinya untuk cintaku

Zura :
Malam kau bawalah rinduku
Untuk dirinya yang jauh dari ku
Agar dia tidak kesepian
Selalu rasa ada cinta agung

Mail :
Hujan bawa air mata ku
Yang mengalir membasuh luka ku
Agar dia tahu ku terseksa
Tanpa cinta dia di hatiku

Mail & Zura :
Hanya mampu terserah
Moga cahaya di penanti

Mail
Tuhan tolong lembutkan hati dia
Untuk terima ku seadanya

Zura
Kerna ku tak sanggup
Kerna ku tak mampu
Hidup tanpa dia di sisi ku

Mail, kalau nak bertweet, pastikan dalam keadaan sedar. Tolonglah jangan hantar ketika kepala tengah 'sedap'! (klik). Besok atau lusa atau tulat, pergi hospital kerajaan periksa darah kemudian paparkan pada semua rakyat Malaysia berapakah kandungan alkohol dalam darah seperti mana aku minta Ghani Patail (Part 12) buat supaya kau boleh bersihkan nama yang tubuh kau bersih dari setitik darah dalam tubuh supaya kalau jadi Sultan Johor (mana mungkin kan?) tak lah dipertikaikan nanti. Rakyat biasa yang togak arak tarak hal sebab ikut mana pun memang kami tak layak sandang jawatan KETUA AGAMA NEGERI JOHOR. 

Sultan Johor Atau Kerabatnya? (Part 33)

Welawe..baru 2 biji..lagi 298 lagi camnerlah rupanya ek...
Hidup Johor! Yeaahhh...

Aku menang berdebat dengan 9 orang yang pintar tapi kalah dengan seorang yang dungu.
Imam Syafie


(Klik)
Alahai...kesiannya korang ni...
Bacalah sendiri untuk pencerahan (klik) (klik)


Dont worry, 300 biji kereta saya yang tidak ada AP dan duti import  bernilai puluhan juta itu akan saya jelaskan kemudian. 200 ekor buaya belaan saya pula akan saya mohon permit nanti.  Tanah 300 ekar kat Mersing dengan 50 biji kereta kepunyaan ayah saya Almarhum Sultan Iskandar yang saya tukar hak milik pada nama saya tanpa melalui proses pembahagian harta akan saya serah semula pada yang hak mengikut faraid. Semuanya ni salah Noh Gadut dengan Mufti sebab tak nasihatkan saya bagaimana cara pembahagiannya mengikut hukum tuhan. 


Siapa kata saya tumbuk dan pukul skandal saya Yasmin Yasin tahun 2005? Mana buktinya? Dont play play arr..skandal saya jangan cuba nak masuk jarum! Apa perasaan anda semua kalau ada mamat cuba nak tackle 'buah hati' kita? Tak kira siapalah samada dia polis atau saper pun! Mesti marahkan? Kita dah beri kasih sayang dan wang ringgit tetiba ada plak mamat yang nak sailang

Uncleseekers, buat masa ni Report Polis ngan medical report Yasmin tu jangan kasi keluarkan. lek lu sap kok lu.....tunggu ana bagi signal baru anta tahu apa nak buat...biar satu planet tau saper mamat yang kongajo tu.

Lagi satu nak minta tolong, si Mokhtar KP Johor tu sudah 'drop my water face'. Dia punya idea bangang tu sampai aku dengan rombongan semua masuk dalam 3 hari kat Argentina! Ana ni Raja Ibrahim tau bukan Rajalinggam! Duit USD 1.5 juta yang tak declare sampai sekarang masih kena tahan!


Lagi satu saya nak cerita pasal 300 biji kereta-kereta mewah saya. Saya tolak perlantikan Pengarah Jabatan Pengangkutan Jalan (JPJ) yang bernama Khairul tu kerana mamat ni pernah bekerja dengan MITI dan banyak pengetahuan tentang AP kereta. Lagi pun dia ni jugak pernah berkhidmat sebagai setiausaha sulit kepada Timbalan Perdana Menteri. Saya takutlah ianya akan menjadi isu politik dan rakyat tahu! Lagipun saya ragui kesetiaan Khairul lebih kepada TPM dari saya dan sekiranya berlaku krisis perlembagaan macam tahun1994, orang macam dia ni tak mustahil akan dedahkan kesemua rahsia kereta saya.

Tapi sekarang ni nak buat macamana, sebahagian senarai kereta Uncleseekers dah dedahkan dalam (Part 24 - klik)


Tunjukkan bukti bayaran duit RM150,000 yang kononnya menggunakan Tabung Kembara mahkota Johor yang diberikan pada seorang Hakim Mahkamah Rayuan bagi perbelanjaan pelajaran semasa kes saman terhadap saya dengan bekas Syahbandar Kapt hamzah masih berlangsung? Lalalalala...

Lagi satu yang paling penting! Jangan tuduh semborono Daing Malik rakan kongsi saya dalam perniagaan penyeludupan pasir ke Singapura!!! Dr Mahathir pernah mengharamkan eksport pasir ke Singapura kan?. Makluman hampir 300 lori setiap hari pasir dihantar ke singapura menggunakan tambak Johor dan banyak melalui batch itu kena tanya sendiri dengan Daing Malik.

Saya tak tahu menahu anggota kastam tutup sebelah mata isu ni dan juga pegawai kastam yang 'ikut buku' antaranya Tuan Romainor kena tukar kerana ketegasannya.

Samada menggunakan konsesi pasir-pasir itu di ambil dari Teluk Ramunia, dan Sungai Tiram di sebelah timur Johor dan hantar berpusing melalui Singapura? (jalan jauh sedangkan banyak konsesi di sebelah timur di kawasan projek) & Projek yang menjadi wayang seperti Central Malaysia Properties terletak yang di sebelah barat itu pun saya tak tahu. 

Semua ni kena tanya Penasihat Paranormal Daing Malik. 


Sebenarnya, wang tunai RM100 juta dalam akaun peribadi saya tu yang sepatutnya saya bahagikan mengikut faraid tu saya cuma nak sikit jer iaitu tak lebih RM60 juta jer. Memanglah saya gebang kononnya RM60 juta nak bayar hutang Almarhum ayah saya tapi saya gunakan untuk peribadi saya. 

Wang tu saya dah letak kat luar negara supaya adik beradik tak tahu tapi si saya tersilap besar bila saya melantik 2 orang penandatangan akaun tersebut iaitu Datuk Ahmad Rodzi dengan Peguam Kamal Hisham. 

Itulah sebabnya saya bengang giler kat Kamal Hisham sebab tak nak tandatangan pindahmilik atas nama saya! Yang si lahabau Kamal Hisham tu plak berkeras mahukan wang itu diserahkan pada waris selepas pembahagian faraid oleh mahkamah. Kamal Hisham seorang penderhaka dan tidak setia!

Walaupun umi ana omputih dan bukan berdarah raja tapi rakyat kena faham yang kita semua wajib percaya pada Qada' dan Qadar yang status ana sebagai Sultan Johor adalah ketentuan dariNYA. Umi tiri ana Tengku Zanariah dan adik tiri ana iaitu Tengku Majid kena lah redha...

Masalah ana suruh keluarkan surat palsu kononnya ada saksi orang istana pernah dengar Almarhum Walid ana dah ceraikan umi tiri ana Tengku Zanariah talak tiga dan tuntut harta jugak biarlah ana settle pelan-pelan dengan dia orang. Anta semua jangan sibuk boleh tak?



Sebenarnya Dato' Ali Bin Haji Musa dengan Ungku Yusoff Bin Ungku Abdul Rahman yang bersalah kerana mereka berdua berpakat membuat perakuan seolah-olah Amarhum ayah saya memindahmilik helikopter dan kapalterbang kepada nama saya sebelum Almarhum Sultan Iskandar mangkat. 

Mereka ni juga yang telah menekan pegawai DCAM untuk membuat penukaran nama tersebut tanpa melalui proses pembahagian harta pusaka. Dato Ali jugak lah yang sign surat dari Jabatan DiRaja Johor kepada DCAM 4-2-2010 dengan surat akujanji kepada DCAM 1-3-2010. 

Mereka berdua harus didakwa dan dihukum kerana Almarhum ayah saya tidak menandatangani dokumen tersebut sebelum beliau mangkat. Dia orang berdua ni yang pandai-panda sign dan di stem selepas dua bulan Almarhum Ayah saya yang amat dikasihi pergi kerahmatullah. 

Mereka berdua ni memang kejam! Saya sedang bersedih ni..Pada pihak berkuasa, tangkap dan dakwa lah mereka secepat mungkin. Bukti semua sudah ada (Part 5 - klik).


Lahabau Kamal Hisham
Bro, Perangai lu macam pokemon atau Fuck Rul atau Yuck Fou?

Ku Yem, hari ini genap 105 hari...Anta Rich & Famous dan ana plak Fish & Femes. Ana nak nasihat anta buat kali kedua. Penasihat yang ada sekeliling anta sekarang adalah spesis LAHANAT yang kurang cerdik. Walaupun Silahabau Kamal Hisham ni perangai macam PARIA, ana sarankan anta berbaik semula lah dengan dia. Buang yang keruh dan amik yang jernih. terpulang sama ada anta nak percaya atau tidak. Artikel yang lalu ana dah berjanji pada semua, kalau hubungan anta dengan Kamal ni dah ngam balik macam dulu dan tidak berdendam ana akan delete semua artikel yang lepas.

Assabru Miftahul FARAJ... 
Kesabaran kunci KEBAHAGIAN....
 
 
Sultan Johor Atau Kerabatnya? (Part 34)

Terima Kasih Ayah John Dragon. 
(Bangang abang ni...)

 Fuiyoo...Double 7 pun ada? Long Perak ngan Belon pe khabar?

 Kehadiran ahli double 7 sebanyak 500 orang banyak membantu perhimpunan ini. Korang kena terima kasih kat Ayah Tom sebab dia yang keluar duit beli banner tu.

Ayah Tom pakai jam tangan merah macam ultraman tuu...? Ayah John Dragon maner plak! Tak kan hantar anak buah jer. Pe barang Ayahda. Kata Daddy John. Makan pengat durian tak ajak! Batu dah beralih ke?



Lirik Lagu Kongsi -Joe Flizzow

Kongsi kongsi mari bicara,
Kongsi pendapat dan juga idea,
Masuk Kongsi tiada keluar,
Biar Kongsi jadi Kongsi kita duduk diam. [x2]

Naik bukit , turun bukit,
Gua dah lama tengok wayang , tak perlu minta tiket,
Dan silakan picit telefon panggil~lah sedozen,
Gua pun teringin nak tengok lu punya sepuluh sen
Alamak lu kredit pun takde , terpaksa tembak
Tak guna lu bawak pisau ke peraduan menembak,
Tak guna ada bola kalau tak reti sepak,
Tak guna ada jalan kalau destinasi tak nampak,
Tak guna jadi gangster kalau tiada wang,
Gua tetap di jalanan tapi gua usahawan,
Gua bursa sahamkan setiap perniagaan,
Dan setiap gerak geri , pelan harus dipersiapkan,
Jangan kita mudah lupa , kita bukan selamanya muda
Jadi kerahkan tenaga , pergunakan usia,

Bila jumpa orang lama , jangan malu bersoal,
Jika mahu kunci kuasa , harus ada modal,

Kongsi kongsi mari bicara,
Kongsi pendapat dan juga idea,
Masuk Kongsi tiada keluar,
Biar Kongsi jadi Kongsi kita duduk diam. [x2]
Ada cara duduk , ada cara berdiri,
tangkap orang menyamar , tangkap orang menyanyi,
tangkap orang melalak , tangkap budak berlagak,
tangkap mulut berbuih , berbual lepas cakap,
tangkap budak kosong bogel dan tak pakai baju,
ramai sangat kelkatu , nak mendekati lampu,
teringin hendak menyinar naik sheikh , tapi tiada dinar,
bila kena pegang gegar sikit , air mata berlinang,

Bukan nak jadi brader , gua nak jadi orang berada,
supaya dapat menjaga setiap ahli keluarga,
bukan duniawi semata emas putih permata,
kadang kala aku rabun , pakaikan cermin mata,
Tuhan berikan petanda , supaya ku selamat di sana,
dan selamat di sini , setiap usaha diberkati,
budak tersusun rapi , gerak cara koperasi,
biar mereka jadi besar , Kongsi kami gergasi...
 
 
Sultan Johor Atau Kerabatnya? (Part 35)

Imbas Kembali...

Dato' Seri Shahidan Kassim 
Menteri Besar Perlis 
1995 - 2008
Penyata Rasmi Parlimen
Dewan Rakyat
Parlimen Kelapan
Penggal Kedua
19-1-1993

Sultan Ibrahim Ismail
Sultan Johor

Kuyem, adakah anta masih ingat lagi 3 peristiwa dibawah? Walaupun ianya kisah lama tetapi ianya tetap menjadi sejarah dan tidak boleh dilupakan sampai kiamat.

1.  Polis ditempeleng, pemandu teksi ditumbuk, kopral ditampar! - 15-2-86- (6.30 petang) di Jalan Lido Johor Bahru

Kereta mercedez 600 yang dinaiki oleh Raja Zarith Sofia, isteri pemangku raja johor telah terlibat dengan kemalangan di kilometer 1 Jalan Pantai Lido, Johor Bahru. Dalam insiden ini kereta yang dinaiki oleh Raja Zarith telah dilanggar oleh teksi SJ 1034 di mana Raja Zarith telah mengalami dua jahitan di keningnya.

Setelah dimaklumkan, pemangku raja telah bergegas ke tempat kejadian di mana pemandu kereta pendahuluan polis telah ditempeleng di kiri kanan pipinya dan topinya telah dilemparkan ke laut. Topi polis dilempar ke laut! Pemandu teksi ditumbuk, manakala di hospital pula, pemangku raja telah menampar muka kopral 41419 dan menerajang bahagia kemaluannya. Tiada laporan polis, tetapi kejadian ini telah disaksikan oleh orang ramai. boleh dimaklumkan kepada umum.

2. Rogol - 8-3-90-(2.30 pagi) Hotel Holiday Inn Johor Bahru - Disko Millinium

Sila Rujuk - (klik) - Mukasurat 13757 

3. YB ditendang! - 20-6-91 - Bangunan Sultan Ibrahim, Johor Bahru

Sila Rujuk - (klik) - Mukasurat 13757 


Kalau rakyat biasa yang rogol pasti paling kurang pun kena 10 tahun penjara dan 2 sebatan. 


Masihkah kau ingat...

1 ulasan:

  1. Ermmm sedihnya nak fitnah TMJ dan Fazura tapi takde siapa layan. Dah 8 tahun, elok pdam jelah blog ni
    Banyak merapu je

    BalasPadam