Khamis, 5 Julai 2012

Sultan Johor Atau Kerabatnya? (Part 50,51,52,53,54)

Sultan Johor Atau Kerabatnya? (Part 50)

Kenapa UMNO Pula Yang Dipersalahkan Bukannya...?






Yang maha halia dan Mail, tolong pulang semula duit, harta, kuasa dan kenderaan anda pada rakyat jelata dan pada yang hak.
Sultan Johor Atau Kerabatnya? (Part 51)

Sultan Ibrahim
Sultan Johor

Salam beb, ana minta maaf kerana sekali lagi terpaksa menyusahkan fikiran anta. Sebagai rakyat Malaysia dan dilahir dan dibesarkan di Johor Bahru, ana nak tanya anta 5 soalan saja hari ini. Dah banyak soalan sebelum ini anta langsung tak jawab, tapi ana harap soalan hari ini anta jawab lah melalui media seperti mana anta boleh jelaskan pada Mstar tempohari. Cuma kali ini janganlah banyak sangat 'coverline'. 

1. Betul ke tapak rumah anak yatim baru dirampas kerana anta nak besarkan Kem Timbalan Setia Negeri (JMF). Anta sedia maklum rumah berkat kat bukit cagar tu telah di lulus untuk dipindahkan ketempat lebih sesuai kerana tapak sekarang tidak ngam kerana berhampiran dengan CIQ.

2. Betul keTanah rizab Majlis Agama Islam Johor berhampiran RTM telah pun diluluskan untuk pembinaan Rumah anak anak yatim yang lebih moden, cantik dan sesuai.

3. Betul ke makhluk yang bernama Mr Reza (BRUMASI Holdings) diberikan Surat Letter of Intent oleh Kerajaan Negeri?

4. Betulke anta arahkan batal projek tu dan berkehendakkan tapak anak yatim tu?

5. Betul ke anta nak alih anak anak yatim tu jauh dari bandar dan suruh cari tempat lain?

Kalau betul semua jawapan diatas, ana rasa anta spesis 'marang kerapu kepunden mereng skeper' kerana amik hak anak yatim!

Anak Yatim tu beb...
 
Sultan Johor Atau Kerabatnya? (Part 52)

Anonymous said...
Mr Uncleseekers,

You don't know who I am, but I know every single activity that you do day in and day out. Your secrets are in my hands and all it takes is just an instruction from me to disclose it to public.

There is no need for you to ask what sort of information do I have about you; let's just say that it is enough to demolish your already-tarnished reputation. All you need to do is just respect people's privacy and mind your own business, and all your top secrets will remain hidden.

Honour among thieves, it's that simple. Just don't cross the line or you will regret it...

XXX
June 27, 2012 11:22 PM

Inilah komen dan ugutan yang paling bangang yang aku dapat sepanjang hidup aku. Cuba korang selidik IP dia kat ner?
 
Sultan Johor Atau Kerabatnya? (Part 53)









Sultan Johor Atau Kerabatnya? (Part 54)
Sultan Ibrahim
Sultan Johor

Salam Ku Yem,
Seperti biasa perangai ana yang tak senonoh ni nak tanya anta 3 soalan lagi dari dua kes yang berbeza. Mohon junjung Alquran dalam masjid (seperti biasa yang dilakukan oleh orang ramai) dan jawab soalan-soalan dibawah ini samada benar atau fitnah. Kemudian tunggu kebenaran dariNYA sampai.

Kes Allahyarham  Dato Rahmat Asri

1. Benarkah pihak istana pernah minta penjarakan  Dato Rahmat Asri, bekas Pengarah Majlis Agama Johor?

2. Benarkah Hakim telah dipanggil di Istana dan diberi arahan agar penjara tidak boleh kurang 3 tahun?

Kalau ianya benar, ana rasa memang tak patut! Beliau seorang pegawai kerajaan yang jujur dan bertidak jalankan tugas ikut buku anta ainaya. Kes ini sepatutnya tidak lekat dan patut dilepaskan tapi campur tangan istana sehingga Allahyarham menderita sampai nafas terakhir. Kes ni sungguh menyayat hati...

Kes Tembak

3. Anta masih ingat kisah ini (klik)? Bila mahkamah mendakwa... (anta pun tahu siapakan, he..he.. - yang jelas telah melakukan kesalahan yang besar), dengan angkuhnya 'surat pengampunan berada di tangan', mahkamah belum jatuh keputusan, suruh Hakim cepat habiskan kes dan bercakap dengan sombong

"Kau boleh buat apa? Surat pengampunan aku dah ada" 

Kamal Hisham
Elo lahabau, lama aku tak cuit kau kan? Tak rindu girlfriend-girlfriend lu kat Malaysia, Indonesia & Thailand ke? Kenapa lama sangat kat Eropah? he..he...
BIAR KEPALA BESAR JANGAN BESAR KEPALA

Tiada ulasan:

Catat Ulasan