Sabtu, 11 Disember 2010

Anwar meliwat atau tak meliwat....

Ismailybungsu

“….Saya tak kata Anwar meliwat atau tak meliwat, tetapi baca catatan ini dan dosa paling besar ialah FITNAH/orang memfitnah, mendengar dan menyampai tetap dapat dosa, kena hati2..”

...KES LIWAT: Tuduhan pertama Villa belum berdiripun/lalu ubah tuduhan kedua dan tuduhan kedua Villa tengah Siap dan ubah lagi tuduhan ketiga baru siap. Sepatut mahkamah awal-awal tolak.

Lalu dikata Anwar selingkuh dengan isteri Azmin hingga ngandung/pemerintah minta DNA anwar tetapi Anwar tak mahu/lalu kata pemerintah kata betul dan ada rakyat percaya. Setelah anak lahir baru di teliti DNA ternyata anak Azmin dan isterinya. Apa ini?

Tilam diusung ke Mahkamah/ribut dunia dikata ada mani anwar/lojikkah mani anwar ke tilam sedang di hotel ada 3 lapis kain menutupi kecuali manis anwar sebaldi dan terakhir tak ada/lalu tilam dibakar. Apa ini?

Mata Anwar lebam Mahathir kata Anwar hantuk di didinding dan bila Anwar heret ke mahkamah/tiba-tiba Rahim Nor akui pukul mata Anwar dan Rahim Nor minta maaf di mahkamah persekutuan dan Anwar maafkan dan jelas Mahathir pembohong. Apa ini?

Kes Saiful, Najib nafi saiful jumpa dia dan setelah ada bukti baru Najib akui dan alasannya Saiful minta biasiswa/tetapi saiful tidak juga belajar, lojikah rakyat biasa jumpa najib minta biasiswa? Dan sekali lagi PM ini juga pembohong.

Setelah jumpa PM/Saiful jumpa pula ketua Polis Melaka yang dulu kendali kes liwat Anwar 9 tahun lalu dan mereka ketemu di Hotel KL dan sesudah itu baru saiful lapor polis setelah dua hari kena liwat konon, tetapi selepas sehari kena liwat saiful datang pula kerja seperti biasa pejabat Anwar. Apa ini? oooooo skrip teater.

Maaf saya tak kata Anwar tak meliwat dan tak kata juga meliwat, tetapi ikuti perbicaraan mahkamah dan fikir sebab kita ada otak untuk berfikir/lainlah kalah otak kita otak beku terpengaruh dengan media perdana yang haprak dan menyesatkan.

Dan sekarang skrip itu Saiful bertaburan tidak menentu lagi/Lintang pukang diucapkan oleh pemain dan persembahan jadi haprak. Kesian!
..
 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan